1. Zrobiłem/am zakupy na platformie kuptenkurs.pl, gdzie znajdę zakupione materiały?
Po zakupie na podany w trakcie składania zamówienia adres e-mail otrzymasz dane do zalogowania się do platformy kuptenkurs.pl: login (e-mail) oraz hasło. Dane wpiszesz klikając „Panel klienta”. Zakupione materiały będą już tam na Ciebie czekać!
2. Czy mogę zmienić otrzymane hasło? Gdzie to zrobię?
Hasło możesz zmienić w panelu Moje konto/Ustawienia/Zmiana hasła
3. Zrobiłem/am zakupy na platformie kuptenkurs.pl, ale nie dostałem/am dostępu do materiałów szkoleniowych. Gdzie znajdę dostęp?
Po zakupie na podany w trakcie składania zamówienia adres e-mail otrzymasz dane do logowania się do platformy. Sprawdź profilaktycznie czy nasz mail nie wpadł Ci przypadkiem do SPAMu. Jeśli z jakiegoś powodu nie dostaniesz jednak od nas maila z dostępem do materiałów to napisz na adres: norbert@osmconsult.pl
4. Zrobiłem/am zakupy na platformie kuptenkurs.pl, ale nie dostałem/am fv. Gdzie znajdę fv?
Jeśli przy wypełnianiu formularza zakupu zaznaczyłeś/łaś okno ”Proszę o wystawienie fv”, to Fv po opłaconym zamówieniu powinna trafić na twój adres e-mail. Sprawdź profilaktycznie czy nasz mail nie wpadł Ci przypadkiem do SPAMu. Jeśli z jakiegoś powodu nie dostaniesz jednak od nas maila z fv napisz na adres: norbert@osmconsult.pl
5. Kupiłem/am kurs/szkolenie/nagranie na osmpower.pl, ale nie dostałem/am dostępu. Gdzie znajdę dostęp?
Po zakupie kursu odezwiemy się do Ciebie w przeciągu 48h mailowo z opisanym krok po kroku dostępem do kursu. Oczekuj na maila z adresu: norbert@osmconsult.pl. Sprawdź profilaktycznie czy nasz mail nie wpadł Ci przypadkiem do SPAMu. Jeśli z jakiegoś powodu nie dostaniesz jednak od nas maila z dostępem do kursu to napisz na adres: norbert@osmconsult.pl
6. Jak długo będę mieć dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie kuptenkurs.pl?
Kursy udostępniamy bezterminowo i możesz z nich korzystać wielokrotnie!